woensdag 11 november 2009

21. Van cupje nul naar cupje tripple A.....

Vanmorgen is er een begin gemaakt met het opvullen van mijn expanders, de ballonnen die de komende zes á acht maanden mijn borsten vertegenwoordigen.

De plastisch chirurg deed dit door met een grote naald (zo eentje waar je normaal gesproken héél erg bang van wordt) door de huid via een ventieltje 100 cc vloeistof per ballon te spuiten. Maar liefst 50 cc meer per borst dan verwacht!

Het opvullen deed helemaal geen pijn en 'het klusje' was binnen 10 minuten geklaard! Echt bizar! Ik zag ze gewoon groeien! Als een klein kind zo blij liep ik dan ook de deur uit bij deze man en als een klein kind zo enthousiast stond ik een uurtje later vol ontzag naar de boezem van mijn evenbeeld te kijken! Eindelijk weer iets wat lijkt op vrouwelijke rondingen!

Het deed me denken aan vroeger, toen ik nog een klein pubermeisje was, en ik voor het eerst mijn opkomende 'erwtjes' voor de spiegel stond te bewonderen en mijn 'carrière' als échte vrouw feitelijk begon. Nooit gedacht dat ik dát moment nog eens zou herbeleven!..... ;0)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten