zaterdag 7 november 2009

20. Ieder voordeel heeft zijn nadeel.....

Gisteren beschouwde ik, zoals te lezen is in het vorige bericht, de verwijdering van mijn drains om diverse redenen nog als een voordeel. Nog geen dag later is dit het tegenovergestelde en verlang ik alweer terug naar de tijd dat ze er nog wél inzaten.

Doordat het vocht niet meer via de drains kan wegstromen lijkt zich nu om en nabij het behandelde gebied vocht op te hopen. Hierdoor had ik vandaag veel last van zwellingen, een branderig gevoel op de huid en andere kleine ongemakken zoals: nog meer druk op de borst, een zeurderig gevoel in de bovenrug, een stijve nek, loodzware armen en moeheid.

Lichamelijk gezien was het dus vandaag geen dag om over naar huis te schrijven! Maar goed.... de zon kan ook niet altijd schijnen, toch? Daarbij..... het schijnt er, zo las ik net op internet, allemaal bij te horen! Morgen weer een dag.....

2 opmerkingen:

  1. Hoi lieve Marcia, ik heb hetzelfde meegemaakt. Ik had er al last van toen de drains er nog in zaten. Het wordt wel minder, maar het is wel heel vervelend en uitputtend. Het is niets ernstigs, het hoort er helaas bij. Ik kom volgende week bij je langs, kom ik ff bijkletsen en een bakkie doen. Als je wat wilt weten kan je me altijd bellen, ik ben immers ervaringsdeskundige en wil graag helpen als ik kan.

    Dikke kus,
    Leslie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo eindelijk weer even tijd om bij te lezen. Heb zouist je laatste 3 berichten gelezen.
    Fijn dat je nu van die ondingen af bent. Wel balen dat dat dan meteen weer iets negatiefs moet opleveren. Maar ondanks dat is het toch weer een klein stapje vooruit. Je wist natuurlijk van tevoren dat het allemaal tijd ging kosten, dus doe lekker rustig aan.

    XXX Anita

    BeantwoordenVerwijderen