zondag 15 november 2009

23. Veranderende vormen.....

Zojuist weer even, om het genezingsproces goed te kunnen volgen, wat foto's van mijn borsten genomen. Het is verbazingwekkend te aanschouwen in hoeverre deze, vier dagen na de opvulling, alweer van vorm veranderd zijn.

Te zien is bijvoorbeeld hoe de ingespoten zoutwateroplossing zich, langs de achterkant van de borstspier, een weg van boven naar beneden heeft gebaand, wat denk ik ook meteen mijn ongemakken van de afgelopen dagen duidelijk verklaart.

Inmiddels lijken mijn borstspieren de strijd met mijn expanders wel enigszins opgegeven te hebben. Het voelt allemaal ietsje minder gespannen aan en de pijntjes ebben momenteel , afgezien van wat steken her en der, langzaam maar zeker weg.

Zal nog maar even een paar dagen bewust genieten van deze 'wapenstilstand,' want a.s donderdag begint de oorlog na de opvulling van die dag waarschijnlijk weer helemaal van voor af aan! Ach ja, wie mooi wil zijn (of worden) moet pijn lijden, zullen we maar zeggen!...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten