donderdag 19 november 2009

24. Van 200 cc naar 300 cc.....

Inmiddels is er door de plastisch chirurg nog eens 100 cc in mijn beide expanders gespoten en begint mijn voorgevel voor mijn gevoel écht serieuzere vormen aan te nemen. Mijn vroegere rondingen lijken na vandaag, hoewel één en ander nog erg hoog zit, langzaam maar zeker terug te komen en ook de korstjes op de littekens lijken stukje bij beetje te verdwijnen.

Van de dokter heb ik begrepen dat mijn boezem de komende drie á vier weken nog eens met het dubbele (!) zal groeien en dat ik ongeveer zal eindigen op 600 cc per borst. Dit lijkt veel - en dat is het ook - maar het schijnt dat ze mijn kunstmatige borsten met een ruime hoeveelheid vloeistof over dienen te vullen om een eventuele terugvering van de huid te compenseren.

Dit betekent wel dat ik, tot aan de tijd dat ik de definitieve protheses krijg, veel grotere borsten zal hebben dan dat ze uiteindelijk in werkelijkheid zullen worden. Ook niet erg, toch? Een paar maandjes met Dolly Parton-achtige maten door het leven gaan..... ;0)

2 opmerkingen:

  1. Hé Marcia, zo dat gaat lekker snel joh! Het ziet er al goed uit...

    X Leslie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha Marcia,
    ik heb je log weer even bijgelezen, goed om te zien dat het goed met je gaat en dat je de 'oorlog' aan het winnen bent ;).
    Ik vind het erg mooi om te zien hoe positief en energiek je in dit proces staat, bewonderingswaardig!

    heel veel sterkte de komende tijd nog en ik houd contact!

    groeten,
    Martijn van Elk

    BeantwoordenVerwijderen