woensdag 27 januari 2010

33. Op naar fase 2!.....

Zojuist ben ik teruggekomen van mijn afspraak met de plastisch chirurg en de fabrikant van de protheses. Een en ander met hen doorsprekend en metend zijn we samen tot de conclusie gekomen dat een kleinere prothese, eentje van 410 gram, toch om de eerder beschreven reden de enige juiste en het mooiste zullen zijn voor mij.

Ondanks dat ik graag grotere 'harries' had gewild heb ik er na vandaag wel vrede mee. Alle mogelijkheden zijn voor mijn gevoel besproken en bekeken en ik voelde me - niet geheel onbelangrijk - serieus genomen.

Dit betekent dat ik vanaf vandaag fase 1 van het gehele proces af kan sluiten en mezelf kan gaan richten op fase 2: de plaatsing van de definitieve protheses. Deze operatie zal ongeveer, afhankelijk van de wachtlijst, over een maandje of zes plaatsvinden in de Daniel den Hoed kliniek.

Naar verwachting zal deze operatie, zowel lichamelijk als geestelijk gezien, niet zo'n heftige zijn als de vorige; ik verlies dan immers - als alles goed gaat uiteraard - niets, maar krijg er hopelijk twee hele mooie nieuwe borsten voor terug! Ik kijk er nu al naar uit!

En totdat het zover is zeg ik; "geen nieuws is goed nieuws!" .....;0)

2 opmerkingen:

  1. gelukkig ben je gerustgesteld!
    bij mij gaat er straks geloof is 370 gram per borst in... Hoewel de dokters dit het mooiste vinden bij mijn lijf, is het toch maar mooi afwachten!
    johanna

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Marcia,

    Ik had al een tijdje niet meer gekeken op je blog. Maar als ik alles lees is er al weer het nodige gebeurd.
    Goed om te lezen dat het laatste probleem uit de wereld is geholpen en dat je je daar ook goed bij voelt.
    Ook al is het uiteraard niet wat je vantevoren had bedacht. Ik weet zeker dat ze prachtig zullen worden ook in een maatje kleiner.

    XX Anita

    BeantwoordenVerwijderen