woensdag 2 juni 2010

35. Dweilen met de kraan open.....

Het is dweilen met de kraan open op dit moment. Net terug van het ziekenhuis om de rechterexpander weer iets op te laten vullen. Omdat deze vorige week vrijdag, twee dagen na de opvulling van die week, alweer leeggelopen was, is besloten dat ik nu om de twee á drie dagen even bij de mammacare-verpleegkundige langs ga om de boel weer op te laten spuiten.

Ondanks dat is er helaas nog steeds geen operatiedatum bekend. Er blijken meer gevallen te zijn die net zoals ik snel - of in sommige gevallen sneller - geholpen moeten worden. Daarom is men nu aan het bekijken of mijn operatie eventueel op zeer korte termijn in het Erasmus MC gedaan kan worden.

Spannend allemaal, vind ik! Ik hoop écht dat ik nu spoedig iets ga horen, want ik word eerlijk gezegd, hoewel het volgens de dokter écht allemaal geen kwaad kan, nogal onzeker van deze schemertoe- standen: weet niet waar ik aan toe ben, weet niet waar en door wie ik geopereerd ga worden, en "last but not least," weet van gekkigheid niet meer wat ik aan moet trekken om mijn ongelijke borsten te verhullen....

3 opmerkingen:

  1. Ik denk aan je.....Als alles achter de rug is moeten we maar eens met een rugzak door Thailand alles eens overdenken....X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi lieve marcia, ik denk ook heel vaak aan jou, sterkte, xx wilmar

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Kussieeeeeeeeeeee en ik ben er voor je he meis!

    Rach

    BeantwoordenVerwijderen