dinsdag 8 juni 2010

36. D-day: woensdag 23 juni 2010

Het is ziekenhuis in, ziekenhuis uit op dit moment. Althans... zo voelt het! Afgelopen vrijdag én gisteren weer geweest om mijn boezem bij te laten vullen. Tot overmaat van ramp prikte de zuster gisteren tot twee keer toe mis en weten we nu écht zeker dat de expander lekker is dan lek. Ze durfde het niet aan om nog een keer te prikken, dus werd de plastisch chirurg er maar weer bijgehaald. Deze heeft er, ondanks dat het er bijna net zo snel weer uitloopt, weer zo'n 180 cc ingespoten. Morgen mag ik weer......

Inmiddels is de operatiedatum bekend (zij het nog niet helemaal officieel) en kan ik gaan aftellen én mezelf voorbereiden op de tijd die komen gaat. Woensdag 23 juni 2010, de trouwdag van mijn ouders enkele decennia geleden, gaat het dan eindelijk gebeuren en zal ik mijn definitieve protheses krijgen. De operatie zal inderdaad zoals verwacht niet plaatsvinden in de Daniel den Hoed Kiniek, maar in het Erasmus MC. Nog 15 daagjes......! ;0)

2 opmerkingen:

  1. He moppie,

    eindelijk is er een datum, nu maar hopen dat er weer niets tussen komt. Ik vind je nog steeds een held,

    veel liefs Peter

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hé lieve schat....wat een toestand!!! Ben blij dat je nu snel aan de beurt bent, al duurt 2 weken heel erg lang... Ik ga morgen ook naar amsterdam... Hoop dat de boel opgehesen kan worden. Dikke vette knuffel en ik bel je deze week.. XXX

    BeantwoordenVerwijderen