dinsdag 29 juni 2010

44. De drains zijn er weer uit!.....

Gisteren zijn bij beide borsten de drains eruit gehaald. Het ging niet helemaal van een leien dakje dit keer, want ze bleken muurvast te zitten. De zuster moest dan ook drie keer hard aan de draden trekken voordat ze er uiteindelijk uitgingen. AU....! Wel blij dat ik van die ondingen verlost ben! Kan me toch weer een stuk beter bewegen zo.

Over beweging gesproken.....zie mijn borsten ook dagelijks van kleur veranderen nu. Net na de operatie zag het er allemaal normaal uit. Toen werden ze een beetje gelig van kleur. En gisterenmiddag hadden ze op verschillende plekken de kleur van de bladeren aan de bomen op een lenteachtige dag: groen/geel. Wel grappig om te zien hoe mijn lichaam het genezingsproces ondergaat. Benieuwd wat voor kleuren ik nog meer ga tegenkomen voordat het allemaal genezen is.... ;0)

1 opmerking:

  1. Hey marcia,

    Nou ik heb weer een hoop bij moeten lezen. Had weer van alles gemist.
    Fijn dat je operatie achter de rug is en dat het goed met je gaat.
    Je Harries zien er prachtig uit hoor en nog even dan kunnen ze in bikini ;-)
    Hopelijk blijft het nog héél lang mooi weer!!
    Nou meid sterkte weer verder.

    XX Anita

    BeantwoordenVerwijderen