zondag 27 juni 2010

43. De eerste daagjes na de tweede operatie.....

Vrijdag aan het einde van de middag mocht ik, na lange nacht van spoken, draaien en spierpijn, én een lang dagje van wachten én -wat alles goed maakte - een korte maar leuke ontmoeting met eerder beschreven man, gelukkig weer lekker naar huis. Dit keer weer mét drains omdat mijn borsten nog teveel vocht produceren (20 á 30 cc per dag ongeveer). A.s maandag mag ik weer naar de mammacare-verpleegkundige in de Daniel den Hoed Kliniek en mogen ze er uit als het goed is.

Gisteravond rond een uurtje of tien was er nog even paniek omdat één van de drianflessen geen vacuum meer zoog. Moest daarom snel met mijn vader naar het Erasmus MC zodat de zuster er weer vacuum op kon zetten. Ze heeft me nu een spuit meegegeven zodat ik het, mocht het voor morgen nog een keertje gebeuren, zelf kan doen.

Alles gaat voor de rest eigenlijk heel voorspoedig zo'n paar daagjes na de operatie, kan niet anders zeggen! Voel me kiplekker, heb niet al te veel pijntjes en kan me ook redelijk goed voortbewegen. Gevaarlijk is dat wel, want je bent al snel geneigd om te veel te gaan doen als het goed gaat, terwijl ik het toch écht heel rustig aan moet doen van de dokter. Gelukkig schijnt het zonnetje, dus ga ik daar maar even op mijn manier héél relaxed van genieten! Jammergenoeg nog even NIET in bikini!....;0)

p.s. de scartkabel is weer gevonden, er staan weer nieuwe foto's op!

2 opmerkingen:

  1. Hoi wijffie,
    Ik mocht vandaag voor het eerst jouw nieuwe jongens bewonderen. En ik moet zeggen ze zien er echt goed uit. Mooi gedaan hoor, echt borsten om trots op te zijn. Ik hoop dat je er nog veel plezier aan gaat beleven....En 1 voordeel, ze gaan nooit hangen.

    Liefs Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Marcia,

    Ik sluit me helemaal bij Irene aan,wat een mooie borsten!!
    Ik ben blij dat het goed met je gaat,

    Els

    BeantwoordenVerwijderen