maandag 13 december 2010

49. Tepeltatoeages.....

Afgelopen woensdag mijn tepeltatoeages gekregen. Wauw, wat een ander gezicht is dat zeg! Heb het al aan meerdere mensen laten zien en van allen krijg ik te horen dat het er "net echt" uitziet. Ook ik ben er vooralsnog superblij mee, voel me weer "af"!

Het tatoeƫren zelf deed helemaal geen pijn en was ontzettend snel gepiept. Binnen een half uurtje liep ik de deur alweer uit en 13 januari mag ik weer terugkomen bij de dermatografe om te bekijken of de kleur - en het formaat - is zoals ik wil dat het is. Is dit niet het geval, wat waarschijnlijk is omdat er de eerste keer nogal wat kleur vanaf schijnt te vallen, dan zal ze op die datum gelijk een herhalingsbehandeling doen.

5 opmerkingen:

  1. Jeetje zeg wat is alles eigenlijk snel gegaan. Ik ben heel benieuwd hoe het geworden is. En wat fijn dat je er zelf blij mee bent.

    Liefs Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Marcia,

    Mooi dat je zo tevreden bent! Ben benieuwd naar het resultaat. Over 2 weken krijg ik mijn tepel reconstructie.
    Groetjes,
    Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Marcia,

    Voor de Libelle willen wij een verhaal zoals jouw verhaal brengen. Hoe sta je hier tegenover? Wil je mij mailen? Astridk apestaartje chello.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lieve Marcia,

    Over een paar weken krijgt mijn moeder ook haar tattoo's, ik ben erg benieuwd. Zij heeft een andere operatie laten uitgevoeren (reconstructie met eigen vetweefsel). Ik zou echter kiezen voor de operatie zoals jij hem hebt gehad, mocht ik ook draagster zijn (ik ben 22 en ik durf de test nog niet aan). Als ik bang ben voor de toekomst, kijk ik naar jouw foto's en ben ik weer een beetje opgelucht. Het resultaat is erg mooi.

    Liefs, Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat knap en respect dat je het zo goed doet en vooral voor andere uit.
    Ik heb het gen ook, maar kan er heel moeilijk mee om gaan...ik moet starten met het begin gaan maken van de operatie's etc.
    Maar het uitstellen is makkelijker dan uiteraard te ondernemen hiervan!!
    Ben wel benieuwd naar de ''laatste'' foto's.
    De tepels kijk ik ook erg tegenop!

    liefs

    BeantwoordenVerwijderen