maandag 7 november 2011

50. Ieder eind is weer een nieuw begin....

En voor je het weet ben je bijna weer een jaartje verder.... Alles gaat fantastisch! Na mijn laatste relaas elf maandjes geleden zijn mijn borsten nog een keertje of 4 getatoeeerd en is mijn borstreconstructieproces met goed resultaat afgerond. Ze zijn mooi geworden, ik ben tevreden!

Ook is de liefde van mijn leven speciaal voor mij op de knietjes gegaan om me te vragen of ik officieel de zijne wil worden. Nooit gedacht dat het ooit nog zou gebeuren na alle borstperikelen, maar jawel over een paar maandjes is het dan toch écht zover! GOING TO THE CHAPEL! Spannend!

Ook spannend is het feit dat vrijdag 2 december de volgende stap in mijn BRCA-1 verhaal begint: onderzoek van mijn eierstokken. Pfff....zenuwslopend ook weer! Duimen dat alles in orde is! Ik houd jullie op de hoogte..... ;0)

3 opmerkingen:

  1. sjeesus meid , je gaat TROUWEN,
    hoe cool is dat?

    samen kunnen jullie die 2e december wel aan.

    ik wens jullie al het beste.
    liefde, geluk,voorspoed en gezondheid

    peter `wtc` van vliet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hi Marcia,

    Ik ben een oud plaatsgenootje van je, en heb een klas lager dan je gezeten. Op de hyves stond je ook bij mij, maar ik keek net en kon je er niet meer vinden dus even op deze manier.
    Ik was aan het googlen ( aangezien ik ook erfelijk belast ben, en nog voor operaties sta, even te lang verhaal voor hier) kwam ik dus hier terecht.
    Ook ik moet erover nadenken om een ablatio te ondergaan, en zocht ervaringsverhalen, en verhalen over resultaten bij het Erasmus en Daniel den Hoed.
    En wat kom ik tot mijn verbazing tegen, JOUW blog!
    Ik zou het zelf eigenlijk wel fijn vinden om te mailen omdat ik soms met vragen zit en het soms fijn vind om een `lotgenoot`te mailen. Kun je laten weten of jij dat ook ziet zitten.

    Trouwens een hele mooie en eerlijke blog!! Ik heb er in elk geval veel aan.
    Groetjes Daielle ( ex-W`stadder)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hai Daielle, zie net je berichtje! Natuurlijk mag je me mailen. Onder het kopje "volledig profiel weergeven' staat een linkje naar mijn emailadres. Groetjes! ;o)

    BeantwoordenVerwijderen