zaterdag 5 september 2009

8. Achter de wolken schijnt de zon.....

Gelukkig gaat het na mijn doldwaze onbeheersbare emotionele rollercoasterrit van gisteren vandaag weer stukken beter met me. (Dus...... Lieve Paps en Mams, maak je alsjeblieft niet meer ongerust, blijf gewoon zitten waar jullie nu zitten en geniet er nog even van!)

Ik ben dan ook gewoon weer gaan werken. Eerlijk is eerlijk..... voelde wel af en toe nog een huilbuitje opkomen (en dat zal vast nog wel vaker gebeuren), maar ik had gelukkig weer genoeg kracht, vechtlust en de zin om mezelf te beheersen, om de brok in mijn keel weg te slikken, om negatieve gedachten om te zetten in positieve.

De komende twee dagen ben ik vrij van mijn werk en ik heb besloten dat ik mezelf deze dagen maar eens even lekker ongelooflijk ongegeneerd ga verwennen, dat heb ik wel verdiend vind ik. Dat betekent in dit geval:

* Tijd voor mezelf nemen
* Shoppen tot ik erbij neerval (of mijn budget op is)
* Mijn favoriete bloemen kopen (Aziatische lelies)
* Chocolademoussetaart van AH eten tot ik er misselijk van word
* In bed tv kijken of een spannend boek lezen
* Een ongezond Bigmac menu van de McDonalds naar binnen schuiven
* Badderen met een lichaams -en geestverzorgend Hamam pakket van Rituals
* Luisteren naar - en meelallen met - Il Divo, Josh Groban of iets anders in die categorie (met de volumeknop op maximaal natuurlijk!)
* Vooral niets moeten maar alles mogen

Heerlijk, daar kan ik nou écht blij van worden.....!;o)

1 opmerking:

  1. Hoi Mars ik ben blij dat ik je even gebelt hebt. We konden het altijd al goed met elkaar vinden Ik vind het allemaal heel erg voor je,maar ik weet ook dat je een enorme doorzetter bent en dat het weer helemaal goed gaat komen met jou. Geluk zit niet in een paar borsten maar in hele andere dingen.B.V in mensen die om je geven en die zijn er genoeg Ik zelf hoor daar ook bij.Nou een dikke knuffel en tot gouw Margo

    BeantwoordenVerwijderen