maandag 23 november 2009

25. Vier weken na de operatie.....

Vandaag is het precies 4 weken geleden dat ik geopereerd ben. Terugkijkend op deze periode kan ik niets anders zeggen dan dat het herstel tot nu toe heel snel en voorspoedig is verlopen en dat ik absoluut geen spijt heb gehad dat ik de keuze om mijn borsten preventief te laten verwijderen gemaakt heb.

Inmiddels zijn mijn schatten van ouders, die mij de afgelopen periode enorm vertroeteld én geholpen hebben, weer met hun superlieve hondje Boemer naar hun eigen huisje vertrokken en ben ik min of meer weer helemaal op mezelf aangewezen.

Lieve Papa en Mama,
Voor al jullie goede zorgen,
voor jullie steun en voor jullie kracht
wil ik jullie héél erg bedanken,
vanuit het diepste van mijn hart!
I love you! XXX
...
Dat betekent weer, voorzichtig en zonder iets te overbelasten weliswaar - zelf boodschapjes doen, koken, wassen en strijken, stofzuigen en schoonmaken en dergelijke. En hoewel ik een bloed- hekel heb om deze dagelijkse werkzaamheden uit te voeren ben ik, onafhankelijk als ik ben en wil zijn, toch ook wel weer erg blij dat ik ze weer zelf kan doen! .... ;0)

1 opmerking:

  1. Jeeh meid, wat vliegt de tijd toch! Ben blij voor je dat je al zover bent. Nu moet je weer voor jezelf zorgen, zal best stil zijn hoor. Ik kom zodra ik in Rotjeknor ben ff langs.
    knuffel van Les

    BeantwoordenVerwijderen