donderdag 26 november 2009

26. Soms zit het mee en soms zit het tegen.....

Alsof de duivel ermee speelt! Zo zit je nog trots en bijna euforisch te vertellen dat het herstel snel en voorspoedig verloopt en zo zit je tegen een lelijke gapende open wond aan te kijken en krijg je van je behandelend arts te horen dat je het ietsje rustiger aan moet doen en dat je de opvullingen de komende twee weken op je buik mag schrijven!

De reden....... het litteken op de rechterborst is om onverklaarbare redenen flink gaan ontsteken en moet nu eerst volledig dichtgroeien. De afgelopen dagen werd deze steeds roder en kwam er allemaal - sorry voor mijn vieze praatje - dikke groene pus uit. De dokter heeft dan ook zojuist, om het helingsproces te versnellen, met een pincet de kortsjes eraf gehaald en de hele wond schoongemaakt en verbonden.

Even een stappie terug voor mij dus! Echt balen! Ik had me er zó op verheugd weer te groeien vandaag! Iedere opvulling is immers weer een stap dichterbij het einde. Daarbij, ik word ook pas op de wachtlijst geplaatst voor de definitieve protheses als de opvullingen klaar zijn.

Maar goed.... laat ik er maar niet te veel over nadenken en er maar weer een positieve wending aan geven. Ik heb in ieder geval de komende twee weken even geen last van tegenstribbelende borstspieren, oftewel; spierpijn. Ook wel even lekker!.... ;0)

4 opmerkingen:

  1. Kop op wijffie. Ik vind je gewoon een kanjer, helaas een lichaam doet niet altijd wat de geest wil. Dikke kus. Ingrid
    alles sal reg kom!!!!!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jammer meissie,maar wel positief blijven hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Marcia! Jeetje wat balen voor je, hopelijk is de ontsteking snel genezen.. Net de foto's bekeken, ziet er mooi uit! Liefs, Milja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Tijdens ons gesprek laatst zei je inderdaad dat alles zo lekker ging. Balen dan hoor als het even tegen zit. Maar jij bent zo positief ingesteld dat het snel weer goed zal gaan.
    Ik denk aan je.

    XXX Anita

    BeantwoordenVerwijderen