woensdag 2 december 2009

27. Een dichtgaande open wond ....

De open wond, waar vorige week ineens sprake van was, is gelukkig weer heel langzaam (te langzaam naar mijn zin) aan het dichtgroeien. De wond is minder diep en er komt bijna geen viezigheid meer uit.

Ondanks dat maak ik mezelf op dit moment wel een beetje zorgen of het cosmetisch gezien allemaal wel goed zal gaan komen. Het litteken is nu immers geen dun recht streepje meer zoals op mijn linkerborst, maar een ietwat brede kronkelige lijn met 'wild vlees.'

Een voordeel is in dit geval denk ik, dat ik nog een keer geopereerd moet worden, dus ik neem aan dat de doktoren dit dan weer recht kunnen trekken en mooi kunnen maken. Zeker weten doe ik het niet, dus volgende week donderdag maar even aan mijn plastisch chirug vragen......

1 opmerking:

  1. Mén je krijgt al een aardige voorgevel zeg! Hihihihi leuk als je een laag truitje aan hebt, ziet niemand wat van...

    Dikke kus en tot morgen!

    BeantwoordenVerwijderen