donderdag 10 december 2009

28. Back in business!.....

Wat een feest! Na twee weken stilgestaan te hebben zijn mijn expanders vanmorgen eindelijk weer opgevuld. Om de wond aan de rechterborst nog wat extra rust te gunnen is er dit keer geen 100 cc per borst ingegaan zoals de vorige twee keren, maar de helft.

Voor wat betreft het litteken aan die kant, ik heb van de plastisch chirurg vernomen dat het daarmee in principe (zekerheden hebben we immers nooit helaas.....) allemaal goed gaat komen. Hetzij gedurende het genezingsproces zelf, hetzij tijdens de tweede operatie. Oftewel, ik hoef mezelf nu wat dat betreft nog nergens zorgen over te maken.

Inmiddels ben ik sinds vorige week ook al weer twee keer twee uurtjes per week aan het werk (nou ja, werk... ik ben aanwezig zullen we maar zeggen). Als alles goed blijft gaan zal dit de komende weken in overleg met de bedrijfsarts langzaam opgevoerd worden naar 100%.

Kan gek genoeg bijna niet wachten totdat het zover is! Mijn enorme hoeveel beschikbare vrije tijd van dit moment o.a verdrijven met het kijken naar spannende verslavende series zoals 'Cold Feet', 'Gooische Vrouwen' en '24' gaat zo onderhand toch écht wel een beetje vervelen namelijk!.... ;0)

2 opmerkingen:

  1. Hoi Marcia,

    Ik lees je weblog voor het eerst, alles meteen nagelezen (en natuurlijk bekeken), wat een super goed initiatief! Ik ben lotgenoot en zit in hetzelfde proces (ook in DH kliniek), de laatste vulling heb ik net achter de rug. Veel herkenbaarheid dus!!
    Wat een krachtige vrouwen zijn we toch ;-)

    Groet, johanna

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Johanna, leuk dat je even op mijn weblog hebt gekeken! Weet jij al wanneer je je definitieve protheses krijgt? Is het je allemaal mee -of tegengevallen tot nu toe? Groetjes, Marcia

    BeantwoordenVerwijderen