woensdag 23 december 2009

30. En wéér 50 cc erbij.....

Vandaag weer in de Daniel den Hoed kliniek geweest om mijn borsten met 50 cc op te laten vullen. Ik kijk er elke week weer naar uit, maar dit keer was het, ondanks dat ik wederom superblij was met het resultaat, toch wel een klein beetje een teleurstelling vergeleken met de andere keren.

Mijn eigen vertrouwde 'opvul' dokter, wiens knappe verschijning menig vrouwenhart spontaan op hol doet slaan, was er vandaag helaas niet en zijn aardige vervangster duwde, in tegenstelling tot hem, de naalden op zo'n manier mijn expanders in, dat ik het gevoel had dat zij er aan de achterkant bij mijn schouderbladen weer uit zouden komen. Niet geheel pijnloos dus.....

Over tegenvallers gesproken, enkele jaren geleden is bij mijn vader om en nabij de borstkas huidkanker ontdekt. Dit heeft men destijds met succes weggehaald, maar de afgelopen periode zijn er jammer genoeg talloze nieuwe plekjes ontstaan. Dit keer voornamelijk op zijn rug. Morgenochtend zal hij daaraan geopereerd worden. Sterkte lieve paps, ik denk aan je! XXX

2 opmerkingen:

  1. Hé Marcia, dat is vervelend voor je pa...wens hem namens mij ook sterkte!!! Balen dat je nu weer een mindere ervaring hebt met spuiten. Ik heb het ook wel eens met haar gehad. Tja ze kunnen het niet allemaal zo goed en bovendien had je nu geen afleiding natuurlijk hihihi.

    XXX Leslie

    ps. Nog hele fijne dagen en heel veel sterkte met je pa!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lieve Marcia,
    We hopen dat je 2009 gauw achter je kunt laten, en dat je in 2010 net zo positief zal blijven. Dat al je wensen uit mogen komen, maar het aller belangrijkste is dat we gezond mogen blijven. Iets wat met geen prijs in de Staatsloterij te koop is.
    Veel knuffels paps en mams.

    BeantwoordenVerwijderen