woensdag 9 juni 2010

37. Borstprothesewisseldag......?????

't wordt een beetje saai om te schrijven en te lezen wellicht, maar net weer terug van het ziekenhuis. Er is wéér 150 cc vloeistof in mijn expander gespoten en de situatie wordt steeds nijpender. Mede door de extra lek, die twee dagen geleden is ontstaan.

Daarom gaat men nu kijken of ik eventueel volgende week al geopereerd kan worden in plaats van over twee weken. A.s vrijdag krijg ik hier bericht over als het goed is. Pffff, van mij mag het nu écht gaan gebeuren, want ik ben er écht klaar mee nu!

Gelukkig neemt mijn lichaam de vloeistof goed op, anders was ik her en der wel opgezwollen geweest, zo vertelde de mammacare-verpleegkundige.

Mijn inziens belandt het gewoon in het toilet, want ik moet eerlijk zeggen dat mijn darmhuishouding nu even niet is wat het zou moeten zijn. Hoe het eruit ziet, daar laat ik me voor de goede orde maar even niet over uit.... ;o)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten