zaterdag 12 juni 2010

38. Nog 11 daagjes.....

Gisteren te horen gekregen dat het voor 95% niet gaat lukken om mij te opereren volgende week. Het schijnt ontzettend druk te zijn in beide ziekenhuizen en er staan operaties gepland die niet verschoven kunnen worden. Balen!

Ook is besloten om mijn rechterborst tot aan de operatiedag nog maar één keer te vullen, in plaats van vier keer. Dit omdat de huid het door het vele malen prikken té zwaar te verduren heeft en er daardoor het gevaar ontstaat dat de boel gaat infecteren. Wat uiteraard helemaal een onwenselijke situatie is!

Dit betekent dat het aanstaande woensdag de laatste keer zal zijn. Tenzij er nog een wondertje van 5% gebeurt uiteraard, hoewel ik dat eigenlijk zo één, twee, drie niet meer zie gebeuren. Toch stiekum nog maar een beetje hopen!.....

1 opmerking:

  1. Hallo Marcia,

    Ik wil even een reactie plaatsen omdat ik in hetzelfde schuitje zit als jij, met dit verschil dat ik 30 juni de definitieve protheses krijg.
    Ik ben in januari geopereerd en zijn de expanders geplaatst, aantal keren bijgevuld, rechts was steeds dikker en zat hoger dan links, maar sinds een paar weken nam dit rechts af en kon ik, net als jij aan alle kanten mijn borst indeuken en werd hij kleiner. Afgelopen donderdag voor controle geweest en inderdaad hij was lek! PC heeft alles eruit gezogen, zat nog maar 270 in, terwijl er 400 was ingegaan.
    Donderdag weer terug voor controle, maar de operatie is al gepland, terwijl dit eigenlijk pas in september zou gebeuren!
    Was even lastig om vervanging te regelen op mijn werk zo aanhet begin van de zomervakantie, maar goed, dit is wel belangrijker. Merk nu al na 4 dagen dat hij weer minder wordt!
    Mijn email is yvonne.bakker@quicknet.nl als je terug wilt mailen. Ik hoop dat het voor jou dat je toch volgende week geopereerd kan worden! Succes, ik blijf je even volgen op je website!
    Mijn website is trouwens morgenschijntdezonweer.nl
    Groetjes en sterkte Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen